Zakupione przedmioty wysyłam po otrzymaniu wpłaty na konto
Wysłanie przedmiotu następuje niezwłocznie po otrzymaniu wpłat, chyba że w chwili zakupu sklep będzie nieczynny o czym poinformuję na swojej stronie

 

Przedmioty wysyłamy na wskazany przez Państwa adres

W przypadku podania przez Państwa adresu email, poinformuje Państwa o wysłaniu towaru
 

Zwroty zakupionego przedmiotu przyjmujemy tylko w przypadku podania konkretnej przyczyny odstąpienia od zakupu

 

W przypadku powstania uszkodzenia przedmiotu  w ramach gwarancji
Koszt zwrotu 
na własny koszt


Adres do zwrotu
Krzysztof Wierzbicki
59-216 Ziemnice ul. Kostowskiego 2

 

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrywane będzie indywidualnie. Zobowiązuje się ustosunkować do niego w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

 

ZASADY REKLAMACJI 

 

Na  zakupiony produkt udzielana jest gwarancja na okres 12 miesięcy. 

 

Gwarancja  wady wyrobu nie zależne od użytkowania.

Gwarancja nie obejmuje:

* normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań  zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów 

* uszkodzeń którejkolwiek części w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia zarysowania itp.);

* użytkowania niegodnego z przeznaczeniem

*  produktu, na którym dokonywane były operacje próby, itp

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

* naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

* uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

 

PROCEDURA REKLAMACJI

 

Jak mogę zareklamować produkt? 

 

1. Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Do reklamowanego produktu należy dołączyć opis uszkodzeń . Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

 

2. Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu i przesłanie na adres: Krzysztof Wierzbicki 59-216 Ziemnice ul. Kostowskiego 2

 

3. Aby proces reklamacji przebiegł sprawnie, prosimy również o przesłanie do nas wiadomości e-mail na adres willowdesignes@interia.pl  z informacją o nadaniu paczki. Umożliwi to sprawny kontakt z Państwem, gdy wydamy decyzję odnośnie reklamacji.

 

4. Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

 

Regulamin sklepu internetowego

regulamin sklepu

polityka prywatności

Krzysztof Wierzbicki

695 636 260 

e-mail

willowdesignes@interia.pl

kontakt