Zakupione przedmioty wysyłam po otrzymaniu wpłaty na konto
Wysłanie przedmiotu następuje niezwłocznie po otrzymaniu wpłat, chyba że w chwili zakupu sklep będzie nieczynny o czym poinformuję na swojej stronie
Przedmioty wysyłamy na wskazany przez Państwa adres
W przypadku podania przez Państwa adresu email, poinformuje Państwa o wysłaniu towaru
Zwroty zakupionego przedmiotu przyjmujemy tylko w przypadku podania konkretnej przyczyny odstąpienia od zakupu
W przypadku powstania uszkodzenia przedmiotu w ramach gwarancji
Koszt zwrotu
na własny koszt
Adres do zwrotu
Krzysztof Wierzbicki
59-216 Ziemnice ul. Kostowskiego 2
W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrywane będzie indywidualnie. Zobowiązuje się ustosunkować do niego w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu.
ZASADY REKLAMACJI
Na zakupiony produkt udzielana jest gwarancja na okres 12 miesięcy.
Gwarancja wady wyrobu nie zależne od użytkowania.
Gwarancja nie obejmuje:
* normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów
* uszkodzeń którejkolwiek części w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia zarysowania itp.);
* użytkowania niegodnego z przeznaczeniem
* produktu, na którym dokonywane były operacje próby, itp
Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:
* naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;
* uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.
PROCEDURA REKLAMACJI
Jak mogę zareklamować produkt?
1. Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Do reklamowanego produktu należy dołączyć opis uszkodzeń . Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
2. Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu i przesłanie na adres: Krzysztof Wierzbicki 59-216 Ziemnice ul. Kostowskiego 2
3. Aby proces reklamacji przebiegł sprawnie, prosimy również o przesłanie do nas wiadomości e-mail na adres willowdesignes@interia.pl z informacją o nadaniu paczki. Umożliwi to sprawny kontakt z Państwem, gdy wydamy decyzję odnośnie reklamacji.
4. Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.
Krzysztof Wierzbicki
willowdesignes@interia.pl